Przedszkole Miejskie nr 2

Pszczółki

„Pszczółki” pamiętają o Dniu Babci i Dziadka

Dzisiaj świętuj razem z nami bo Dzień Babci i Dziadka mamy. Dajmy Im życzeń cały kosz,uśmiechów naszych i buziaków moc.Zdrówka,szczęścia i radości,zrozumienia,pomyślności. Bądźcie dalej tak …

Zobacz więcej →

Pieczemy babeczki

„Pszczółki” bardzo lubią zajęcia gospodarskie na których zawsze coś się dzieje. Dziś zamieniły się w cukierników – piekły i ozdabiały babeczki. Nie obyło się też …

Zobacz więcej →

Koncert filharmonii p.t.: „Karnawałowe zabawy”

Dzieci z grupy „Pszczółki” zapoznały się z wyglądem i brzmieniem akordeonu. Prowadząca koncert przybliżyła zasady i muzykę jakie panowały na dawnych balach karnawałowych oraz nawiązała …

Zobacz więcej →

Projekt:TERAPIA RĘKI DLA KAŻDEGO

W tym obszarze Pszczółki ćwiczyły równowagę i schemat własnego ciała. Galeria zdjęć przedstawia dzieci podczas wykonywania ćwiczeń.

Zobacz więcej →

Jasełka w „Pszczółkach”

Galeria zdjęć przedstawia dzieci występujące podczas jasełkowego przedstawienia.

Zobacz więcej →

INTERAKTYWNE PRZEDSTAWIENIE

Zdjęcia przedstawiają dzieci biorące udział interaktywnym przedstawieniu.

Zobacz więcej →

KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZĄ BOMBKĘ BOŻONARODZENIOWĄ

Zdjęcia przedstawiają laureatów konkursu.

Zobacz więcej →

MIKOŁAJKI

Galeria przedstawia spotkanie z Mikołajem.

Zobacz więcej →

„Rodzina raków”- zabawy z literą małą i wielką (r,R).

Fotografie przedstawjają dzieci piszącę literę R, r na tacach z kaszą.

Zobacz więcej →

Projekt:TERAPIA RĘKI DLA KAŻDEGO

„Pszczółki” w ramach pierwszego obszaru projektu systematycznie rozwijały ogólną sprawność ruchową poprzez : pełzanie, czworakowanie,siady, chody po schodach i śladach, poprzez skoki obunóż i na …

Zobacz więcej →

„Pszczółki przygotowują się do wizyty Mikołaja

Pracowite „Pszczółki” postanowiły udekorować iglaste drzewko .Oglądały i porównywały ozdoby, śpiewały kolędy. Juz niedługo pojawi się w przedszkolu Mikołaj więc na pewno będzie widział gdzie …

Zobacz więcej →

Zabawy matematyczne

„Więcej, mniej czy tyle samo”-wprowadzenie znaków <,>,= wyrabianie umiejętności porównywania liczebności zbiorów. Zdjęcia przedstawiają dzieci podczas działań na materiale przyrodniczym.

Zobacz więcej →
Skip to content