Przedszkole Miejskie nr 2

Przyrodnicy (dawne Pszczółki)

„Przedszkole bez owsików” – ogólnopolski program edukacyjny.

Galeria zdjęć przedstawia dzieci uczestniczące w zajęciach o tematyce zdrowotnej. Celem zajęć było utrwalenie nawyków higienicznych w celu zapobiegania problemom zdrowotnym.
Zobacz więcej →

Wielkanocny obiad

Galeria zdjęć przedstawia dzieci biorące udział w uroczystym obiedzie wielkanocnym.
Zobacz więcej →

Gratoteka małego człowieka.

W każdy piątek przyrodnicy do przedszkola przynoszą swoją ulubioną zabawkę. Tego dnia zamiast zabawek dzieci do przedszkola przyniosły swoje ulubione gry planszowe. Była super zabawa.
Zobacz więcej →

Zajęcia sensoryczne w Przyrodnikach

Podczas zajęć przedszkolaki układają z różnych materiałów obraz graficzny litery ” J j ” Galeria zdjęć przedstawia dzieci uczestniczące w zajęciach.
Zobacz więcej →

” Mrowisko” warsztaty przyrodnicze

Podczas warsztatów dzieci poznały wiele ciekawostek dotyczących życia mrówek. Galeria zdjęć przedstawia przedszkolaki biorące udział w warsztatach.
Zobacz więcej →

Przyrodnicy kodują

Zdjęcia przedstawiają dzieci biorące udział w zajęciach z kodowania.
Zobacz więcej →

Wiosenny ogródek

Galeria zdjęć przedstawia dzieci podczas sadzenia cebuli, oraz siania innych roślin.
Zobacz więcej →

Warsztaty z pierwszej pomocy „Szpital Ratownika Cegiełki”

Galeria zdjęć przedstawia dzieci biorące aktywny udział w zajęciach z pierwszej pomocy.
Zobacz więcej →

Warsztaty plastyczne zorganizowane przez mamę Julka „Coś z niczego”

Galeria zdjęć przedstawia dzieci uczestniczące w warsztatach, podczas których zostały wykorzystane surowce wtórne.
Zobacz więcej →

Smart Kids Planet część 2

Galeria zdjęć przedstawia dzieci uczestniczące w warsztatach edukacyjnych.
Zobacz więcej →

Wycieczka do Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy

Galeria zdjęć przedstawia dzieci podczas zabawy i warsztatów.
Zobacz więcej →

Dzień Kobiet w grupie Przyrodników

Zdjęcia przedstawiają przedszkolaków podczas zabaw zorganizowanych z okazji Dnia Kobiet
Zobacz więcej →
Przejdź do treści