Szanowni Państwo,
w związku z Państwa zgłoszeniami dotyczącymi problemu z zalogowaniem się do Panelu Rodzica systemu iPrzedszkole przekazuję informację otrzymaną od pracownika firmy Wolters Kluwer.
„Dzień dobry,
proszę przekazać rodzicom, aby skorzystali z funkcji 'Nie pamiętam hasła’ i ustawić nowe hasło, które będzie się składać z minimum 8 znaków, dużej i małej litery, cyfry i znaku specjalnego. Następnie proszę się zalogować do systemu nowym hasłem.
Na ten moment, ze względu na globalną awarię systemu Windows, mogą wystąpić problemy z logowaniem do programu iPrzedszkole. Więcej na ten temat znajdą Państwo na stronie https://pomoc.wolterskluwer.pl/utrudniania-w-dostepie-do-niektorych-programow-oraz-do-infolinii-19-lipca/. Przepraszamy za utrudnienia.
Z poważaniem,
Katarzyna Małecka
Specjalista ds. obsługi merytorycznej Klienta
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.”